Communicatie zoals u gewend bent ... met een digitale twist.

Kies de beste route om uw telefonische inspanningen te verminderen.

Start functietour
Start functietour

Ontdek de belangrijkste kenmerken en voordelen van While1 Voice

Profiteer van een breed scala aan indrukwekkende functies met behulp van de nieuwste VoIP-technologie en uw zakelijke communicatie verloopt zonder problemen.

overview-voip2.png

Geef uw werknemers de juiste tools

Stel uw vertegenwoordigers in staat om telefoongesprekken om te zetten in klanten, hun beschikbaarheid te vergroten en waardevolle tijd te besparen met automatisering. Gebruik gesynchroniseerde gegevens tussen uw CRM en onze cloud-telefonie-oplossing om de geschiedenis van uw beller binnen handbereik te houden en uw team op het juiste moment de juiste gegevens te bieden met realtime meldingen.

Pop-upscherm

Gemiste oproepen terughalen

Overal werken

Aanpasbare IVR

Geautomatiseerde uitgaande campagnes

overview-voip1.png

Koester uw klanten en zorg dat ze verbonden blijven

Blijf goed uitgerust om een uitstekende belervaring aan te bieden en het serviceniveau dat uw klanten verwachten aan te bieden. Gebruik uw bestaande gegevens om elk gesprek te personaliseren en te zorgen dat uw klanten zich belangrijk voelen als individu, hen op een slimme manier naar de juiste afdeling te leiden en zelfbedieningsopties te bieden door de menselijke tussenkomst te vervangen.

Gepersonaliseerde begroetingen

Terugbellen van laatste vertegenwoordiger

Terugbelverzoek of voicemail

Directe blijven

Geautomatiseerde selfservice

overview-voip3.png

Beheer uw teams, verkrijg meer inzichten en optimaliseer de prestaties

Voice PBX-dashboards bevatten alle gegevens die u nodig hebt om uw lokale en externe werknemers efficiënt te managen en uw callcenter soepel te laten werken. Monitor uw zakelijke oproepen en verkrijg toegang tot waardevolle gegevens via API om ze op te nemen in uw eigen analyses. Kalibreer alles on-the-go en op elk apparaat via een intuïtieve GUI.

CRM

Leadtracking

Gepersonaliseerde rapporten

Zelfvoorzienend

Integratie & API

Waarom kiezen voor While1 Voice?

Een zuivere, krachtige en voortdurend ontwikkelende code. In-house ontwikkelingsteam voor productverfijning.
Ijzersterke technologie

Een zuivere, krachtige en voortdurend ontwikkelende code. In-house ontwikkelingsteam voor productverfijning.

Uptime SLA. Neem tijdens het werken in de cloud afscheid van downtimes.
99,5% Betrouwbaarheid

Uptime SLA. Neem tijdens het werken in de cloud afscheid van downtimes.

We beschermen uw gegevens en voeren dagelijks gratis back-ups en premium back-ups uit. Een platform dat klaar is voor de AVG.
Werk met vertrouwen

We beschermen uw gegevens en voeren dagelijks gratis back-ups en premium back-ups uit. Een platform dat klaar is voor de AVG.

Ondersteund door een zeer alert ondersteuningsteam dat zich inzet voor een soepele doorstroom van telefoongesprekken.
8/5 Ondersteuning

Ondersteund door een zeer alert ondersteuningsteam dat zich inzet voor een soepele doorstroom van telefoongesprekken.

Personaliseer uw telefoongesprekken en rapporten of vraag om een oplossing op maat die past bij uw bedrijfssituatie.
Ons platform, op uw manier

Personaliseer uw telefoongesprekken en rapporten of vraag om een oplossing op maat die past bij uw bedrijfssituatie.

Het duurt slechts 60 seconden om zelf een nieuwe vertegenwoordiger te regelen. Laat uw PBX moeiteloos meegroeien met uw bedrijf.
Schaalbaar 60

Het duurt slechts 60 seconden om zelf een nieuwe vertegenwoordiger te regelen. Laat uw PBX moeiteloos meegroeien met uw bedrijf.

Geniet van flexibiliteit

Het is niet nodig gebonden te zijn aan "as is" - functionaliteiten. Verkrijg volledige controle over het telefonieplatform van While1 Voice.
Onze cloud telefonie-oplossing is in-house ontwikkeld, wat betekent dat u profiteert van een zeer flexibele oplossing. While1 Voice PBX staat hooks of plug-ins van derden toe om de functies van ons platform aan te passen of het standaard uiterlijk te wijzigen. Vraag ons gewoon eens naar nieuwe functies of andere mogelijkheden van PBX en ons ontwikkelteam zal u ondersteunen om de While1 Voice telefonie-oplossing te gebruiken, precies zoals u dat wilt.
enjoy.png

Wat valt er onder elk abonnement?

Inleidende training met uw teamleiders

Eenmalige specialistische ondersteuning voor een probleemloze installatie van de wachtrijen, gespreksstromen en IVR's

Automatische en AVG-compatibele oproepopnames die in de cloud worden bewaard volgens uw bewaarperiode en beschikbaar om lokaal te downloaden en op te slaan zolang u dat nodig heeft

Betrouwbare technische ondersteuning - GRATIS voor het eerste gebruiksjaar

U heeft recht op regelmatige updates om ervoor te zorgen dat uw PBX nooit verouderd raakt - GRATIS voor het eerste gebruiksjaar

Dagelijkse back-ups

subscription-voice.png

Blijf in lijn met uw bedrijfsgroei en kies een abonnement dat bij u past

Integreer de While1 Voice PBX op een slimme manier met uw favoriete bedrijfstoepassingen voor een complete oplossing

While1 Voice PBX integrates seamlessly with most business-critical tools and services, such as Salesforce, Freshdesk, MiniCRM, Pipedrive, Hubspot, iStoma, Charisma, TicketSys, dRoot and unify all of your customer's data in a single platform
Gebruik uw bestaande IP-telefoons

Compatibel met de meeste beschikbare soft-Phone-applicaties (elk besturingssysteem) en IP-telefoons/hardware SIP-telefoons.

Rethink your business met onze kosteneffectieve While1 Voice PBX

rethink-voice.png

Geen opstartkosten

Geen extra investering voor uw bestaande technische oplossing

Geen speciale vaardigheden nodig