Integreer de While1 Voice PBX op een slimme manier met uw favoriete bedrijfstoepassingen

Verhoog uw bedrijfsproductiviteit, en bespaar tijd en geld met behulp van integraties die achter de schermen plaatsvinden. De PBX van While1 Voice kan naadloos worden geïntegreerd met de meeste belangrijke bedrijfstools en -services, zoals Salesforce, Freshdesk, MiniCRM, Pipedrive of elk ander API-compatibel platform en verenigt alle gegevens van uw klant in één enkel platform.
Geen tijdverspilling meer en geen verspreide gegevens over meerdere platforms
Het is tijd voor slimme cloudintegraties
Houd altijd je leadbronnen en de uitkomst van campagnes in de gaten
Volg uw leads door unieke telefoonnummers per verkeersbron te adverteren en vervolgens klantgesprekken te matchen met uw webformulieren of advertentiecampagnes.
Bovendien is onze oplossing met Google Analytics te integreren, zodat u kunt achterhalen welke marketingstrategieën beter werken en realtime verbeteringen aan uw campagnes kunt aanbrengen. Deze integratie is zeer waardevol voor online winkels, omdat ze bronnen voor telefonische transacties kunnen volgen.
De oproepconversies worden automatisch naar Google Analytics gestuurd om de impact van de huidige campagnes te meten en te optimaliseren op basis van hun resultaten.
Beheer claims van klanten en wijs tickets toe in uw favoriete app tijdens een gesprek
Geef uw helpdesk en serviceteams de mogelijkheid om een superieure belervaring te bieden door automatisch on-the-fly tickets te maken en toe te wijzen en in realtime toegang te krijgen tot de volledige contactgeschiedenis van de klant.
De integratie van uw Helpdesk-applicatie met Voice PBX helpt uw werknemers om vragen van klanten beter af te handelen, de status van bestaande tickets te controleren en eventuele interacties te documenteren terwijl ze aan de telefoon blijven met uw klant. Met de slimme integratie van Voice PBX kunt u een betrouwbare hulplijn opbouwen, terwijl u tijd en moeite bespaart.
Begin met het verbeteren van uw klantenservice met behulp van de Screen Pop-functie
De consumenten van vandaag verwachten snelheid in elke interactie en uw werknemers moeten goed uitgerust zijn om dat specifieke serviceniveau te kunnen bieden.
De Screen Pop-functie is een essentiële en geliefde integratie, ongeacht de branche, maar is vooral fijn voor e-commercebedrijven die worden geconfronteerd met een groot aantal ondersteuningsverzoeken bij hun dagelijkse activiteiten.
Met de Screen Pop-functie kunt u de beller identificeren, snelle antwoorden bieden op basis van de bestelgeschiedenis van de beller, anticiperen op de behoeften van de klant en zorgen voor een efficiëntere en persoonlijkere klantenservice.
Vereenvoudig de belinspanningen van uw vertegenwoordigers en klanten met CRM- en browserintegraties
Gebruik functies en mogelijkheden van de PBX in uw CRM of website met behulp van verschillende tools.
De aanpasbare tool Click-to-call vereenvoudigt het bellen van werknemers, zodat ze elk nummer rechtstreeks via uw CRM kunnen bellen met slechts één klik.
Callback-formulier om gemakkelijk nieuwe leads te verzamelen door uw online prospects direct te betrekken.
De status van de extensie van elke werknemer en de lijst met gespreksgegevens worden automatisch opgehaald uit de PBX en direct weergegeven in uw CRM.
Geniet van flexibiliteit
Het is niet nodig gebonden te zijn aan "as is" - functionaliteiten. Verkrijg volledige controle over het telefonieplatform van While1 Voice.

Gebruik While1 Voice als een zelfstandige oplossing
Vraag naar onze CRM-add-on-module om uw contacten geïntegreerd te houden met While1 Voice PBX en hun interacties te volgen.
Ook kunt u contacten, middelen, problemen en workflows dynamisch op één plek organiseren.
Vraag een demo aanLaat uw gegevens voor u werken met onze kant-en-klare API's
Neem met API's de volledige controle over uw spraak- en berichtencommunicatie en bouw geheel nieuwe mogelijkheden die volledig aan uw behoeften voldoen.
Onze API's zijn eenvoudig te gebruiken, veilig en worden continu geüpgraded:
API verbindt While1 Voice PBX met uw favoriete CRM om de details van de beller uit uw database op te halen of om contacten in uw database op te slaan, terwijl u aan de telefoon blijft met uw klant. Probeer de populairste API om uw werknemers gepersonaliseerde belervaringen en snelle probleemoplossingen te kunnen bieden op basis van de geschiedenis van de beller.
API verbindt het PBX-systeem van While1 Voice met uw zakelijke tools en laat u de mogelijkheden van backends verbeteren op basis van verschillende gebeurtenissen (bijv. - beantwoorde oproepen, gemiste oproepen, uitgaande oproepen).
Gebruik de API-integratie via sms van derden om uw werknemers en klanten automatisch PBX sms-berichten op basis van bepaalde gebeurtenissen te sturen.
Klanten merken dat u hun tijd waardeert wanneer elk gesprek op een slimme manier via Direct Line API wordt doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordiger.
Bekijk onze API-documentatiebibliotheek om te beginnen. Uw ontwikkelaars zullen uw zakelijke tools graag aanpassen met slechts een paar regels code. Uw ontwikkelteam heeft via REST API's toegang tot telefoonnummers, DNID, agent, wachtrijen en meer.
Als u op zoek bent naar functies die hier niet worden genoemd, neem dan contact op met ons interne ontwikkelteam via [email protected]