Oplossingen voor cloudabonnementen (Software as a Service) - While1 Voice

Blijf in lijn met de groei van uw bedrijf. Kies een abonnement dat bij u past.

Starter

Effectieve en betaalbare oplossing voor start-ups

10 gelijktijdige gesprekken

10 callcenter-operators

10 kantoorextensies

Contactenbeheerder Oproepbeheer IVR Terugvalnummers Voicemail CRM/ERP-integratie 90 dagen bewaring van opnames Op e-mail gebaseerd ondersteuning Google Analytics-integratie CRM

Office

Beste keuze voor kleine en middelgrote bedrijven

20 gelijktijdige gesprekken

20 callcenter-operators

20 kantoorextensies

Contactenbeheerder Oproepbeheer IVR Terugvalnummers Voicemail CRM/ERP-integratie 120 dagen bewaring van opnames Op e-mail gebaseerd ondersteuning Google Analytics-integratie CRM

Business

Perfect uitgebalanceerd voor groeiende bedrijven

30 gelijktijdige gesprekken

30 callcenter-operators

30 kantoorextensies

Contactenbeheerder Oproepbeheer IVR Terugvalnummers Voicemail CRM/ERP-integratie 180 dagen bewaring van opnames Op e-mail gebaseerd ondersteuning Google Analytics-integratie CRM

Enterprise

Alles-in-één oplossing voor grote bedrijven

50+ gelijktijdige gesprekken

50+ callcenter-operators

50+ kantoorextensies

Contactenbeheerder Oproepbeheer IVR Terugvalnummers Voicemail CRM/ERP-integratie 365 dagen bewaring van opnames Op e-mail gebaseerd ondersteuning Google Analytics-integratie CRM

Op licentie gebaseerde oplossingen

Neem de volledige controle met SELF-HOSTING

  • Volledige vrijheid van implementatie - Op locatie en in de cloud
  • Flexibel onderhoudsplan: intern onderhoud of op abonnementen gebaseerd
  • Functies waarvoor een licentie is verleend
  • Vrij om zelf uw SIP-provider te kiezen
  • Updates, e-mailondersteuning en tot 12 maanden softwaregarantie
  • Blijf volledig verantwoordelijk voor uw AVG-naleving, gegevensintegriteit en beveiliging

Til uw prestaties en beveiliging naar een nog hoger niveau met aanvullende services

  • Consulting (assisteren van uw ontwikkelteam of een externe leverancier, creëren van specifieke functies etc.)
  • Ontwikkeling op maat om aan uw specifieke zakelijke behoeften te voldoen
  • Periodiek pentesten op aanvraag
  • Premium ondersteuning op aanvraag
  • Op maat gemaakte Premium Backup-abonnementen
  • Aanvullende on-site of externe één-op-één training
  • Gepersonaliseerde plannen voor noodherstel

Let's speak tech. Prestaties, beveiliging en compliance in een notendop.

Alle abonnementen hebben de volgende voordelen:

  • 99.5% Uptime SLA
  • SIP Trunk
  • Vanaf 10 GB aan opslagruimte voor opnames
  • Vertrouwde VPS/Cloud-providers
  • Toegankelijke API-documentatiebibliotheek
  • Doorlopende gegevensbescherming
  • Dagelijkse back-ups - 90 dagen opgeslagen in de cloud
  • Doorlopende updates gedurende de abonnementsperiode
  • Basisfuncties om AVG-compatibel te blijven
Klaar om iets waardevols te kopen? Neem contact op