Voice PBX beschikt over rondleiding

Implementeer een belervaring die u onderscheidt van de concurrentie met onze complete cloud-telefonie-oplossing

Caller Pop-upscherm

Toont telkens wanneer een nieuw gesprek wordt beantwoord de informatie van de beller in een pop-up op het computerscherm van de werknemer

Bekijk meer
Gemiste oproepen terughalen

Beheer gemiste oproepen professioneel, zorg voor uw klanten en vergroot de kans dat u ze behoudt

Bekijk meer
Gepersonaliseerde rapporten

Real-time dashboards en standaard en volledig op maat gemaakte rapporten om uw prestaties te beoordelen

Bekijk meer
Aanpasbare IVR

Verwerk grote oproepvolumes en blijf na werktijd beschikbaar met onze eenvoudig te bouwen, aanpasbare IVR

Bekijk meer
Dienstautomatisering

Vertrouw uw klanten en bied hen selfservice-mogelijkheden of maak geautomatiseerde onderhoudsdiensten mogelijk

Bekijk meer
Overal werken

Integreer mobiele telefoons in de telefooncentrale en stel uw werknemers in staat om oproepen aan te nemen wanneer ze niet op kantoor zijn

Bekijk meer

Ontdek krachtigere functies

Personaliseer uw gespreksstromen
  • Wachtrijbeheer
  • Inkomende routes
  • Uitgaande routes
  • Aanpasbaar schema
  • Terugvalbestemming na schema
  • Pas uitgaand nummer aan
Geef uw bellers een warm welkom
  • Gepersonaliseerde begroetingen
  • Muziek tijdens wachttijd
  • Terugbellen van laatste vertegenwoordiger
  • Terugbelverzoek
  • API Direct Line
  • Voicemail naar e-mail
Mobiliteits- en beschikbaarheidsfuncties
  • Terugvalnummer
  • Gelijktijdige beltoon
  • Externe vertegenwoordigers
  • Mobiele telefoonintegratie
  • Noodwachtrij
Samenwerken
  • Meerdere projecten/meerdere kantoren
  • Oproep- en opneemgroepen
  • Oproep doorverbinden
  • Live gesprekscontrole
  • Conference Call
Tools voor supervisors
  • Web GUI
  • Gebruikersprestaties
  • Blacklist-optie
  • Leadtracking
Werk slim en innoveer
  • Maak enquêtes
  • Geautomatiseerde uitgaande campagnes
  • Integratie & API
  • AI On Demand
  • Spraakherkenning op aanvraag
Kies met één klik een willekeurig nummer rechtstreeks vanuit uw CRM
Meer informatie over integraties

While1 Voice PBX-webinterface. Wat levert het uw PBX-beheerders op?

Implementeer een belervaring die u onderscheidt van de concurrentie met onze complete cloud-telefonie-oplossing

Directe zelfvoorziening

PBX-supervisors kunnen gemakkelijk zelf nieuwe gebruikers, inkomende routes, afdelingen (belwachtrijen) en IP-adressen op de witte lijst plaatsen.

Webinterface voor meerdere apparaten

Houd uw callcenter soepel en kalibreer alles onderweg en op elk apparaat via een intuïtieve webgebaseerde interface

Activiteitlog

Uw PBX-beheerder kan IP, datum, tijd en activiteit van elke PBX-gebruiker volgen met betrekking tot toegang en uitgevoerde wijzigingen in GUI-modules of bestanden

Beheer op basis van rollen

PBX-beheerders kunnen groepen maken en machtigingen aan gebruikers toewijzen om de toegang tot bepaalde modules en bestanden te beperken

Gegevensbeheer module

Onderhoudsopties om AVG-compatibel te blijven

Houd uw opnamemachtigingen, privacy van telefoongesprekken en bewaarperiode voor gegevens up-to-date om de privacy van uw klanten te beschermen en de AVG-rechten van uw betrokkenen te respecteren.

Verfijn uw callcenter-strategie met behulp van waardevolle inzichten uit PBX-rapporten

  • Met realtime activiteitendashboards kunt u lopende gesprekken/wachtende gesprekken en de statussen van wachtrijen en aantal mensen in de wachtrij volgen om de gespreksverdeling meteen opnieuw te kalibreren
  • Controleer alle gespreksdetails in CDR’s en beluister of download gespreksopnamen voor trainingen, het oplossen van problemen of het controleren van de AVG-naleving
  • Verkrijg inzicht in uw kwaliteitsstatistieken en beoordeel uw resultaten in wachtrijrapporten. Voor uitgebreide overzichten van uw zakelijke oproepen heeft u toegang tot de module Custom Reports en kunt u uitgebreide en volledig gepersonaliseerde rapporten maken
  • Volg de betrokkenheid en beschikbaarheid van werknemers in realtime met behulp van rapporten over gebruikersprestaties en de gebruikersstatus
  • Beoordeel de kwaliteit van uw klantenservice met behulp van de Service Level-module en pas uw strategie aan voor betere resultaten

Wilt u ons While1 Voice PBX-platform in actie zien?

Vraag een demo aan
Caller Pop-upscherm

De PBX van While1 Voice synchroniseert telkens wanneer een nieuw gesprek wordt beantwoord automatisch klantgegevens om zo informatie over de beller weer te geven in een pop-up op het computerscherm van de werknemer. Combineer de achterliggende communicatie tussen uw CRM en onze PBX en profiteer direct van de voordelen. Bespaar kostbare tijd van uw werknemers, verlaag de kosten voor gespreksverwerking en voorkom dat uw klanten gefrustreerd raken omdat ze zich steeds opnieuw moeten identificeren telkens wanneer ze u bellen. Met Screen Pops kunt u snelle antwoorden bieden op basis van de bestelgeschiedenis van de klant, anticiperen op hun behoeften en zorgen voor een efficiëntere en persoonlijkere klantenservice. Uw externe medewerkers kunnen ook in realtime klantgegevens ontvangen via sms (vereist sms-provider en aangepaste integratie).

Naast de pop-ups met klantgegevens, maakt het identificeren van de beller in een extern CRM/ERP of in de Contact Manager-module meer cloud-telefoniemogelijkheden mogelijk:

  • Automatische afwijzing van oproepen op basis van een Blacklist
  • Naam/achternaam weergeven op telefoonscherm
  • Gebruik wachtrijprioriteit
  • Wijs een verantwoordelijke operator aan
  • Leid de oproepen volgens de geselecteerde taal

Install While1 Voice Notifier - onze gratis add-on voor Chrome waarmee u direct toegang tot het huidige profiel van uw klant vanuit uw CRM krijgt terwijl u telefonisch bereikbaar bent.

Herstel van gemiste oproepen

While1 Voice cloud telefonie-oplossing stelt uw vertegenwoordigers in staat om overal te werken, waardoor ze het aantal gemiste oproepen en dus de gemiste zakelijke kansen verminderen. Zelfs wanneer uw gespreksstroomstrategie mobiliteitsfuncties bevat, zult u nog steeds te maken krijgen met gemiste oproepen (wanneer uw beller ophangt, wanneer de oproep buiten kantooruren valt, alle werknemers bezet zijn enz.). Met behulp van onze hersteltools voor gemiste oproepen kunt u professioneel gemiste oproepen afhandelen, voor uw klanten zorgen en de kans vergroten dat u ze behoudt:

  • De PBX van While1 Voice kan klanten automatisch terugbellen via de robodialer, zonder de hulp van een vertegenwoordiger
  • Uw werknemers kunnen uw gemiste oproepen handmatig herstellen, op basis van realtime e-mailmeldingen of op basis van gemiste oproepen die in een specifieke lijst zijn opgeslagen
  • Uw externe agenten kunnen meldingen over gemiste oproepen ontvangen via sms (vereist sms-provider en aangepaste integratie)
  • Stuur automatisch meldingen over gemiste oproepen binnen uw CRM via API-integratie
  • Activeer de terugbelservice. Deze voorkomt dat klanten het gesprek beëindigen wanneer ze in de wacht moeten staan, door hen in staat te stellen op een specifieke toets te drukken om teruggebeld te worden
  • Open realtime rapporten over gemiste oproepen en controleer uw oproepen door middel van hun status
Standaard en aangepaste rapporten

Het PBX-dashboard van While1 Voice bevat alle gegevens die u nodig hebt om uw bedrijf te beheren, inclusief gespreksvolume, gespreksopnames, gebruikersprestaties en nog veel meer. U kunt ook toegang krijgen tot waardevolle gegevens via API's om deze op te nemen in uw eigen analyses.

Met ons PBX-platform hebben uw supervisors snel toegang tot realtime dashboards, standaard of uitgebreide en volledig aanpasbare rapporten om de prestaties van uw callcenter te beoordelen:

  • Dashboard - realtime monitoren van lopende of in de wacht staande oproepen, gemiste oproepen, vertegenwoordigers en wachtrijen
  • Standaardrapporten over inkomende en uitgaande oproepen, gemiste oproepen, wachtrijen en vertegenwoordigers
  • Ontwerp uw eigen aangepaste rapporten in een XLS- of CSV-indeling op basis van dimensies, statistieken, groepskolommen en filters
  • Automatisch gegenereerde grafieken inbegrepen
  • Exporteer een bepaald rapport of alle rapporten (in individuele bladen)
  • Rapporten worden automatisch per e-mail verzonden in XLS-formaat (waardoor de interval in uitvoering en de rapportageperiode kunnen worden aangepast)
  • Call Detail Records (gedetailleerde lijst van alle inkomende en uitgaande gesprekken inclusief gesprekstijd, duur, bronnummer, bestemmingsnummer en beschikbare opnames)
Aanpasbare IVR

Met IVR-spraakmenu's kunt u een betere klantervaring bieden, grotere oproepvolumes verwerken en buiten kantooruren beschikbaar blijven. Vanuit de webinterface van While1 Voice kunt u eenvoudig aanpasbare meertalige IVR bouwen, aangepaste begroetingen instellen, verschillende bestemmingen kiezen, afhankelijk van de werktijden en meer. Met ons IVR-systeem kunnen klanten communiceren met de While1 Voice PBX via het telefoontoetsenbord of via spraakherkenning.

U kunt het IVR-systeem zowel in de inkomende gespreksstromen als in uitgaande gespreksstromen opnemen, waarbij u profiteert van de volgende kenmerken en voordelen:

  • Meertalige klantenondersteuning
  • Oproepen worden eenvoudig naar de juiste afdeling doorgeschakeld
  • Speel meertalige begroetingen na sluitingstijd
  • Klantenservice of politieke onderzoeken uitvoeren
  • Ontvang waardevolle feedback van uw klanten of partners
  • Geef klanten toegang tot selfservice-opties
  • Verbind uw IVR met uw bedrijfskritische apps via integratie/API
Dienstautomatisering

Meer dan 50% van de tijd van een medewerker van de klantenservice wordt besteed aan het zoeken naar informatie via backend-systemen. Ontgrendel de kracht van automatisering en geniet van de voordelen van altijd beschikbaar zijn voor uw klanten, terwijl u op de tijd van uw werknemers bespaart en uw dagelijkse processen stroomlijnt.

De PBX van While1 Voice maakt gebruik van de nieuwste technologie en heeft een reeks eenvoudig te gebruiken functies en tools waarmee u handmatig werk uit uw huidige workflows kunt elimineren: geautomatiseerde uitgaande campagnes, aanpasbare IVR's op meerdere niveaus, Text-to-Speech- of Speech-to-Tekst-functies, aangepaste integraties en nog veel meer.

Vertrouw uw klanten en bied hen selfservice-opties door de menselijke tussenkomst te vervangen door eenvoudige en herhaalde vragen om zo geautomatiseerde slimme services mogelijk te maken:

  • Het saldo van de klant controleren
  • De status van de huidige bestelling van de klant controleren
  • Meterstanden van residentiële nutsbedrijven van uw klanten opnemen zonder menselijke tussenkomst
  • Plan geautomatiseerde uitgaande oproepen naar klanten en bespaar de kostbare tijd van uw werknemers door hen automatisch in contact te laten komen met klanten om zo uw verkopen te maximaliseren, enquêtes in te vullen, follow-ups uit te voeren, herinneringen in te stellen en nog veel meer. Gebruik hiervoor vooraf opgenomen audioberichten en CRM-contactenlijst of een geïmporteerde contactenlijst
  • De aanwezigheid van bewakers verifiëren door geautomatiseerde uitgaande oproepen naar de doellocaties te plannen
  • Integratie van de PBX met bewakingsservers voor industriële apparatuur om geautomatiseerde uitgaande oproepen te sturen in geval van defecte apparatuur, met behulp van vooraf geregistreerde berichten
Overal werken

De oplossing van While1 Voice is ontworpen om telewerken te ondersteunen, zodat uw thuiswerkers toegang hebben tot dezelfde functies als de bureautelefoons en probleemloos inkomende en uitgaande zakelijke gesprekken kunnen verwerken, vanaf elk apparaat. Door externe gebruikers in uw PBX op te nemen, vergroot u de beschikbaarheid van uw team, zodat uw medewerkers onderweg met klanten kunnen communiceren. Bekijk hoe onze telefonie-oplossing u helpt uw oproepstromen en teams op meerdere locaties vanaf één platform te beheren:

  • Beheer vertegenwoordigers op afstand op elk gewenst moment en laat uw werknemers profiteren van de voordelen van thuiswerken
  • Behoud uw professionele uitstraling wanneer u vanaf uw persoonlijke telefoon belt en u aan uw klanten het zakelijke nummer als uitgaande beller-ID toont
  • Integreer mobiele telefoons in de PBX door de functies voor het volgen van Follow me en Fallback-nummers te configureren, om zo de beschikbaarheid en mobiliteit van uw werknemers te vergroten wanneer ze afwezig of druk zijn
  • Stuur alle inkomende oproepen die op een route zijn ontvangen door naar een ander extern telefoonnummer (bijv. mobiele telefoon, huistelefoon) en stel uw werknemers in staat om overal werken
  • Schakel oproepen buiten werktijden door naar mobiele telefoonnummers via de functie post-schema terugvalbestemming, zodat uw vertegenwoordigers on-the-fly oproepen kunnen beantwoorden. Zo breidt u de manieren waarop uw klant contact kan leggen met uw bedrijf uit
  • Verkrijg altijd en overal toegang tot uw voicemailberichten met behulp van de functie Voicemail naar e-mail. Voicemailopnames worden automatisch rechtstreeks in uw e-mailbox bezorgd, zodat u uw berichten gemakkelijk ter plaatse kunt beluisteren
  • Profiteer van de geografische flexibiliteit die ons platform biedt en verander uw laptop in een krachtige, webgebaseerde telefoon om zowel inkomende als uitgaande gesprekken af te handelen, gesprekken door te sturen en nog veel meer