Ontdek de belangrijkste kenmerken en voordelen van While1 Voice
Profiteer van een breed scala aan indrukwekkende functies met behulp van de nieuwste VoIP-technologie en uw zakelijke communicatie verloopt zonder problemen.

Geef uw werknemers de juiste tools
Stel uw vertegenwoordigers in staat om telefoongesprekken om te zetten in klanten, hun beschikbaarheid te vergroten en waardevolle tijd te besparen met automatisering. Gebruik gesynchroniseerde gegevens tussen uw CRM en onze cloud-telefonie-oplossing om de geschiedenis van uw beller binnen handbereik te houden en uw team op het juiste moment de juiste gegevens te bieden met realtime meldingen.

Koester uw klanten en zorg dat ze verbonden blijven
Blijf goed uitgerust om een uitstekende belervaring aan te bieden en het serviceniveau dat uw klanten verwachten aan te bieden. Gebruik uw bestaande gegevens om elk gesprek te personaliseren en te zorgen dat uw klanten zich belangrijk voelen als individu, hen op een slimme manier naar de juiste afdeling te leiden en zelfbedieningsopties te bieden door de menselijke tussenkomst te vervangen.
Gepersonaliseerde begroetingen
Terugbellen van laatste vertegenwoordiger
Terugbelverzoek of voicemail
Directe blijven
Geautomatiseerde selfservice

Beheer uw teams, verkrijg meer inzichten en optimaliseer de prestaties
Voice PBX-dashboards bevatten alle gegevens die u nodig hebt om uw lokale en externe werknemers efficiënt te managen en uw callcenter soepel te laten werken. Monitor uw zakelijke oproepen en verkrijg toegang tot waardevolle gegevens via API om ze op te nemen in uw eigen analyses. Kalibreer alles on-the-go en op elk apparaat via een intuïtieve GUI.
CRM
Leadtracking
Gepersonaliseerde rapporten
Zelfvoorzienend
Integratie & API
Waarom kiezen voor While1 Voice?
Ijzersterke technologie
Een zuivere, krachtige en voortdurend ontwikkelende code. In-house ontwikkelingsteam voor productverfijning.
99,5% Betrouwbaarheid
Uptime SLA. Neem tijdens het werken in de cloud afscheid van downtimes.
Werk met vertrouwen
We beschermen uw gegevens en voeren dagelijks gratis back-ups en premium back-ups uit. Een platform dat klaar is voor de AVG.
8/5 Ondersteuning
Ondersteund door een zeer alert ondersteuningsteam dat zich inzet voor een soepele doorstroom van telefoongesprekken.
Ons platform, op uw manier
Personaliseer uw telefoongesprekken en rapporten of vraag om een oplossing op maat die past bij uw bedrijfssituatie.
Schaalbaar 60
Het duurt slechts 60 seconden om zelf een nieuwe vertegenwoordiger te regelen. Laat uw PBX moeiteloos meegroeien met uw bedrijf.
Geniet van flexibiliteit
Het is niet nodig gebonden te zijn aan "as is" - functionaliteiten. Verkrijg volledige controle over het telefonieplatform van While1 Voice.

Wat valt er onder elk abonnement?
Inleidende training met uw teamleiders
Eenmalige specialistische ondersteuning voor een probleemloze installatie van de wachtrijen, gespreksstromen en IVR's
Automatische en AVG-compatibele oproepopnames die in de cloud worden bewaard volgens uw bewaarperiode en beschikbaar om lokaal te downloaden en op te slaan zolang u dat nodig heeft
Betrouwbare technische ondersteuning - GRATIS voor het eerste gebruiksjaar
U heeft recht op regelmatige updates om ervoor te zorgen dat uw PBX nooit verouderd raakt - GRATIS voor het eerste gebruiksjaar
Dagelijkse back-ups

Blijf in lijn met uw bedrijfsgroei en kies een abonnement dat bij u past
Integreer de While1 Voice PBX op een slimme manier met uw favoriete bedrijfstoepassingen voor een complete oplossing

Gebruik uw bestaande IP-telefoons
Compatibel met de meeste beschikbare soft-Phone-applicaties (elk besturingssysteem) en IP-telefoons/hardware SIP-telefoons.
Rethink your business met onze kosteneffectieve While1 Voice PBX

Geen opstartkosten
Geen extra investering voor uw bestaande technische oplossing
Geen speciale vaardigheden nodig