Communicatie zoals u gewend bent ... met een digitale twist.

Kies de beste route om uw belinspanningen te verminderen.

Start functietour
Start functietour

Ontdek de belangrijkste kenmerken en voordelen van While1 Voice

Profiteer van een breed scala aan indrukwekkende functies met behulp van de nieuwste VoIP-technologie en uw zakelijke communicatie verloopt zonder problemen.

overview-voip2.png

Geef uw werknemers de juiste tools

Stel uw vertegenwoordigers in staat om oproepen om te zetten in klanten, hun beschikbaarheid te vergroten en waardevolle tijd te besparen met automatisering. Gebruik gesynchroniseerde gegevens tussen uw CRM en onze cloud-telefonie-oplossing om de geschiedenis van uw beller binnen handbereik te houden en uw team op het juiste moment de juiste gegevens te bieden met realtime meldingen.

Screen Pop

Herstel van gemiste oproepen

Overal werken

Aanpasbare IVR

Geautomatiseerde uitgaande campagnes

overview-voip1.png

Zorg voor uw klanten en houd ze betrokken

Blijf goed uitgerust om een uitstekende belervaring en het serviceniveau van uw klanten te implementeren. Gebruik de gegevens die u al heeft om elk gesprek te personaliseren en uw klanten zich belangrijk te laten voelen, hen op een slimme manier naar de juiste afdeling te leiden en zelfbedieningsopties te bieden door de menselijke tussenkomst te vervangen.

Gepersonaliseerde begroetingen

Terugbellen laatste vertegenwoordiger

Terugbelverzoek of voicemail

Directe lijn

Geautomatiseerde selfservice

overview-voip3.png

Beheer uw teams, verkrijg inzichten en optimaliseer de prestaties

Voice PBX-dashboards bevatten alle gegevens die u nodig hebt om uw lokale en externe werknemers efficiënt te beheren en uw callcenter soepel te laten werken. Volg uw zakelijke oproepen en verkrijg toegang tot waardevolle gegevens via API om ze op te nemen in uw eigen analyses. Kalibreer alles on the go en op elk apparaat via een intuïtieve GUI.

CRM

Lead Tracking

Gepersonaliseerde rapporten

Zelfvoorziening

Integratie & API

Waarom kiezen voor While1 Voice?

Zuivere, krachtige en continu ontwikkelende code. Eigen ontwikkelteam voor productverfijning.
Solide technologie

Zuivere, krachtige en continu ontwikkelende code. Eigen ontwikkelteam voor productverfijning.

Uptime SLA. Neem in de cloud afscheid van stilstandtijden.
Betrouwbaar 99,5%

Uptime SLA. Neem in de cloud afscheid van stilstandtijden.

We beschermen uw gegevens, voeren dagelijkse gratis back-ups en premium back-ups uit. AVG-klaar platform.
Werk met vertrouwen

We beschermen uw gegevens, voeren dagelijkse gratis back-ups en premium back-ups uit. AVG-klaar platform.

Ondersteund door een zeer reactief ondersteuningsteam dat zich inzet voor een soepele gespreksstroom.
Steun 8/5

Ondersteund door een zeer reactief ondersteuningsteam dat zich inzet voor een soepele gespreksstroom.

Pas uw gespreksstromen en rapporten direct aan of vraag om een oplossing op maat die past bij uw zakelijke realiteit.
Ons platform, op uw manier

Pas uw gespreksstromen en rapporten direct aan of vraag om een oplossing op maat die past bij uw zakelijke realiteit.

Duurt slechts seconden om zelf een nieuwe vertegenwoordiger te regelen. Laat uw PBX moeiteloos meegroeien met uw bedrijf.
Schaalbaar 60

Duurt slechts seconden om zelf een nieuwe vertegenwoordiger te regelen. Laat uw PBX moeiteloos meegroeien met uw bedrijf.

Geniet van flexibiliteit

Het is niet nodig gebonden te zijn aan "as is" -functionaliteiten. Krijg volledige controle over het telefonieplatform van While1 Voice.
Onze cloud telefonie-oplossing is in-house ontwikkeld, wat betekent dat u profiteert van een zeer flexibele oplossing. While1 Voice PBX staat hooks of plug-ins van derden toe om de functies van ons platform aan te passen of het standaard uiterlijk te wijzigen. Vraag ons gewoon naar nieuwe functies of andere mogelijkheden van PBX en ons ontwikkelteam zal u ondersteunen om de While1 Voice telefonie-oplossing te gebruiken precies zoals u dat wilt.
enjoy.png

Wat valt er onder een abonnement?

Inleidende training met uw teamleiders

Eenmalige gespecialiseerde ondersteuning voor een probleemloze installatie van de wachtrijen, gespreksstromen en IVR's

Automatische en AVG-conforme oproepopnames die in de cloud worden bewaard volgens uw bewaarperiode en beschikbaar om lokaal te downloaden en op te slaan zolang u dat nodig heeft

Betrouwbare technische ondersteuning - GRATIS voor het eerste jaar van gebruik

U heeft recht op regelmatige updates om ervoor te zorgen dat uw PBX nooit verouderd raakt - GRATIS voor het eerste jaar van gebruik

Dagelijkse back-ups

subscription-voice.png

Blijf in lijn met uw bedrijfsgroei en kies een abonnement dat bij u past

Integreer de While1 Voice PBX op een slimme manier met uw favoriete bedrijfstoepassingen voor een complete oplossing

De PBX van While1 Voice kan naadloos worden geïntegreerd met de meeste belangrijke bedrijfstools en -services, zoals Salesforce, Freshdesk, Zendesk of Pipedrive, en verenigt al uw klantgegevens op één platform
Gebruik uw bestaande IP-telefoons

Compatibel met de meeste beschikbare soft-Phone-applicaties (elk besturingssysteem) en IP-telefoons/hardware SIP-telefoons.

Rethink your business met onze kosteneffectieve While1 Voice PBX

rethink-voice.png

Geen opstartkosten

Geen extra investering voor uw bestaande technische oplossing

Geen speciale vaardigheden nodig